Plans for Today

  • Go to ze gymmmm
  • Lunchh lunch lunch because food is da bomb
  • Throw on bikini and put surfboard in mah car
  • Head down to the beach to catch some waves or have a lame attempt at it
  • Get some groceries on the way home (soft foods only…I get my wisdom teeth out tomorrow morning -__-)

…and then whatever other shenanigans I get myself into for later :)

#rblife  

I’m in the bath for like an hour every night
With like the best music
And following this I literally slather my body with cocnut oil.
And then after is usually drinkin some tea
While I write a few simple sentences of what I I’d that day in a journal
And this is all basically after spending the day in sand, saltwater and sunshine because what I get to call home is so good like that.
…how is any day bad when they usually end like this?

(Source: riiaeatsright)

#Rblife  
July 29th, 2014: Uhmmm…Surfing Day, I guess? Haha
Haha welp I planned on going to the gym for leg day, BUT the waves were pumping and we don’t get waves here too often so I woke up and basically packed my car and was at the beach…all. day. long.
Like it’s about 9:30pm here and I got home a little less than an hour ago…yeah I wasn’t kidding when I said all day lol
But it was a major workout battling the waves and paddling anyway (because let’s be honest, I wasn’t surfing them much haha) so whatevaaaa :P

July 29th, 2014: Uhmmm…Surfing Day, I guess? Haha

Haha welp I planned on going to the gym for leg day, BUT the waves were pumping and we don’t get waves here too often so I woke up and basically packed my car and was at the beach…all. day. long.

Like it’s about 9:30pm here and I got home a little less than an hour ago…yeah I wasn’t kidding when I said all day lol

But it was a major workout battling the waves and paddling anyway (because let’s be honest, I wasn’t surfing them much haha) so whatevaaaa :P

Anonymous asked: hey gal! i'm trying to learn how to skateboard and I was wondering if you have any tips?? love you and your blog long times ❤️

If you’re trying to do lotsa skateboard tricks…I have no tips because I’m not the chick you’ll see droppin in on a half pipe haha (although I totally totally wish I was!)

But if your just planning on cruising, carving, and doing simple things…my best advice is to just go for it and practice practice practice!!! Go somewhere with smooth grounds where you comfortable to learn and just try getting the feel for it. You’ll start to get more comfortable standing on the board and pushing. But I cannot stress enough how practicing is the only way you’ll improve! Once you get past the initial fear and awkwardness of being on a board, the cruising will start feelin more natural and you’ll have a blast :)

Good luck! I hopee you have as much fun as I seem to have while cruisin on my boards :P I swear, skating automatically puts me in a good mood!

malama-pule asked: Where in the world do you get all your leggings? They are so fun!! (Specifically the ones in the photoset with three pictures of Monday morning stretching from a week ago) I just re-found your blog, and it put me in the best mood!

Almost all of my workout leggings are from TJ Maxx or Marshalls! They seriously have like every single name brand for sooo much cheaper :) I totally reccomend buying workout clothes there if you have one close to you!

And I’m so happy you re-found my blog and that it could put you in a good mood haha :P

July 28th, 2014: Shoulder Day
Didn’t post this yestaaaday but here it is!
Killed my workout and did lotsa yoga/stretches after :)
Started the workout out kinda slow and then really got into groove and busted through it while sweating a ton and having bunches of fun.
It was a good shoulder day to say the least :P

July 28th, 2014: Shoulder Day

Didn’t post this yestaaaday but here it is!

Killed my workout and did lotsa yoga/stretches after :)

Started the workout out kinda slow and then really got into groove and busted through it while sweating a ton and having bunches of fun.

It was a good shoulder day to say the least :P

Super good at being super bad at surfing
But my paddling is definitely improving haha
And I didn’t die
and I had a ton of fun
…and that is all that matters :P

Super good at being super bad at surfing
But my paddling is definitely improving haha
And I didn’t die
and I had a ton of fun
…and that is all that matters :P

#rblife  

I keep forgetting to post my workouts!

I didn’t post my leg day from saturdaaay or yesterday’s shoulder day (Sundays I always take off from lifting!)
I’ve been distracted but I’ll do it when I get home from ze beach :P

We got waaaaves!

Ready to surf, bust my butt and make a fool outta myself all while having way too much fun :P

#rblife  

Post shoulder day yoga!
Far from perfect but definitley made some progress in this transition...especially considering that this was after a killaaaa shoulder workout :)

#riiayoga  

Current State of the Union: The Dealio With My Foodio

I’m not really one to be too strict with my “diet” because I feel as if this is a lifestyle and personally, counting and measuring and focusing on numbers isn’t healthy for me because I tend to put too much focus on it.
Instead listening to my body and eating food from the earth is my fave way to do it.

However, lately I have been working out super hard and seeing muscle gains but also over indulging far too often, and I can definitely tell. I’ve been feeling a bit bloated and not as comfortable in my skin because of it, and that’s totally okay! Because it happens :)

But, with summer coming to an end (only like 16 more days!) I really want to pull everything together! So I guess I’m going into a “cutting phase” so to speak. I’m going to focus on eating leaner (I’ve been eating a lil too much junk food hehe :P) and not over indulging while also adding in more cardio to my workouts!

So we shall see! I already know that this is going to make a major difference because I’ve literally been eating enough for a village haha but that’s how my appetite has been! So what are ya gonna do, right?

This was what my Sunday consisted of.
& this is what most of my days consist of.
The sunshine state never ceases to amaze me with the shades of blue against the crisp white sand while my leggies get their tan on :P

This was what my Sunday consisted of.

& this is what most of my days consist of.

The sunshine state never ceases to amaze me with the shades of blue against the crisp white sand while my leggies get their tan on :P

#rblife  #beach  #tan  #summer  #ocean  

Anonymous asked: I've been reading through your blog and I just want to say that you have a beautiful mind set. You seem to be very happy and very loving and that is a beautiful thing!

Hearing messages like this make me so incredibly happy I cannot even explain it! Thank you so much for the kind words, I do try my best to always stay positive, life is full of ups and downs so you can’t really let the downs bring ya down if that makes sense haha :)

Reading your message just shows that you must have quite the beautiful mind as well!

I’m sending good vibes your way!! :)

eleutheromaniajourney asked: are you going to sell those boards after finishing them up?

I actually didn’t plan on selling any!

However I have like over 10 old skate decks waiting to be made into fresh new cruisers and I definitely will not be keeping them all to myself haha

So as of now I’m not sure…we shall see what ends up happening with them once they’re completed!

Although, one of my best friends needs a new board so I already plan to surprise her with one :)

July 25th, 2014: Legs & Booty
Forgot to post this a few days ago so here it is…BOOM! :)

July 25th, 2014: Legs & Booty

Forgot to post this a few days ago so here it is…BOOM! :)

 
1 2 3 4 5